Премії під 200 тисяч: зарплати головних прокурорів Рівненщини

Керівник Рівненської обласної прокуратури Андрій Рудницький написав заяву на звільнення після скандалу з підвищеною пенсією, тому наразі прокуратура лишись без керівника.

Натомість перший заступник та заступник керівника прокуратури в грудні отримали під ялинку по 200 тисяч премії. Розповідаємо детальніше про їхні зарплати.

Перший заступник керівника Рівненської обласної прокуратури Віталій Козлов (праворуч) заробив в грудні 448 тисяч 726 гривень. На руки отримав 345 тисяч 65 гривень

Більше 45% зарплати займає річна премія за результатами оцінювання – 202 тисячі 560 гривень.

Ще 33,8% зайняла компенсація за невикористані у 2024 і 2023 роках відпустки – 151 тисяча 831 гривня.

Оклад першого заступника – 67 тисяч 200 гривень.

Заступник керівника Рівненської обласної прокуратури Сергій Міськевич (лівоворуч) заробив у грудні 421 тисячу 805 гривень, після відрахувань залишилось 324 тисячі 283 гривні.

Майже половину зарплати (45,57%) займає річна премія за результатами оцінювання – 192 тисячі 217 гривень. Компенсація за невикористані у 2024 і 2023 роках відпустки – 137 тисяч 250 гривень.

Оклад заступника керівника Рівненської обласної прокуратури складає 59 тисяч 429 гривень.

Всі складові зарплати заступників керівника Рівненської обласної прокуратури на діаграмі:

Колаж Влада Мартинчука на основі фото з фейсбука Рівненської обласної ради

Якщо вам сподобався матеріал, перерахуйте, будь ласка, 30 гривень на волонтерську монобанку чи на картку благодійного фонду, прив’язану до рахунку в «Приватбанку»: 5169 3305 3931 4184

«Четверта влада» та БФ «Скарбниця Надії» збирають гроші для ініціативи «Рівненський дрон», яка складає FPV-дрони для рівненських бійців на передовій.

У 2024-му завдяки нашим читачам ми зібрали кошти на 20 FPV-дронів для 38-ї бригади морської піхоти і 1 дрон для 104-ї ОБр територіальної оборони; закупили 10 приладів засобів радіоелектронної розвідки «ванільний цукорок» для аеророзвідників прикордонної служби; долучилися (50 тисяч) до збору на авто для 48-ї інженерної бригади ЗСУ.

Долучайтеся, будь ласка.

Рахунок: КБ «Приватбанк»
IBAN UA663052990000026006000707203
БФ «Скарбниця Надії»
ЄДРПОУ 37685693

Якщо підтримали ЗСУ і маєте змогу підтримати незалежне рівненське медіа – підтримайте «Четверту владу» 30-ма гривнями.

Як популістичне рішення президента сформує дірку в бюджеті Рівненської громади на 100 мільйонів

Президент підписав закон, який призводить, до фінансування місцевими бюджетами різниці між реальними тарифами за опалення і тими, які гарантує держава всім, без огляду на доходи, споживачам тепла. Фото з president.gov.ua з візиту президента до США

На початку листопада Рівненський виконком затверджує нові тарифи на тепло. Для населення вони лишаються незмінними, а от для теплопостачальних підприємств хтось має відшкодувати різницю з реальним ринковим тарифом. Однак у столиці, схоже, вирішили умити руки і перекинути оплату компенсації тарифів на міські бюджети. Виникла ситуація, коли місцева влада не може підняти тариф (бо ж держава заборонила) і водночас має знайти додаткові мільйонні, а той мільярдні суми для відшкодування різниці тарифів.

Якщо нічого не зміниться, у рівненському бюджеті сформується діра у 100 мільйонів гривень, кажуть депутати.

Заборона підвищувати тариф

У серпні 2022 року Президент України Володимир Зеленський підписав Закон, який встановлює мораторій на підвищення цін (тарифів) на ринку природного газу та у сфері теплопостачання

Законом передбачається, що мораторій буде діяти протягом дії воєнного стану в Україні та 6 місяців після його завершення. Тобто зараз Кабінет міністрів офіційно схвалює рішення лише щодо тарифу на електроенергію.

Щоб допомогти місцевим громадам перекрити борги перед теплопостачальними підприємствами за заморожені тарифи, з 1 січня 2022 року держава погодилася збільшити рівень зарахування податку на доходи фізичних осіб для місцевих бюджетів з 60% до 64%.

Кабінет міністрів, НАК “Нафтогаз України” і Асоціація міст України підписали відповідний меморандум про взаєморозуміння.

У 2022 році держава передала до місцевих бюджетів податок на доходи фізосіб у розмірі 4%, а також залишила 13,44% від акцизу з палива.

Однак напередодні 2026 року уряд України повернувся до ідеї скоротити частку зарахування ПДФО для місцевих бюджетів назад до 60%. Тому у проєкті держбюджету на наступний рік урядовці передбачили лише цей відсоток відшкодування.

Реакція місцевої влади

Одним з перших про те, що урядовці «забули» про обіцянки, заговорив перший заступник міського голови Львова Андрій Москаленко.

  • Для Львова різниця між реальним тарифом і чинним становить 1,5 мільярда гривень, а ті самі 4% ПДФО – це лише 700 мільйонів гривень, – написав посадовець на своїй фейсбук-сторінці. – Якщо все залишиться так, як є, у 2026 році Львів заплатить цих 1,5 мільярда лише за компенсацію збиткових тарифів. І це – відповідь на запитання: куди йдуть кошти міста.

Асоціація міст України теж забила на сполох. 

В ефірі Суспільне Новини радниця Голови Асоціації міст України Оксана Продан розповіла, що основний виклик цьогорічного опалювального сезону, не пов’язаний з безпековою ситуацією, – це борги. Заборгованість держави перед підприємствам тепло- та водопостачання за різницю в тарифах – 67 мільярдів гривень. 

  • Сподіваємось, що у бюджеті на 2026 році обіцяні в проєкті 15 мільярдів на різницю в тарифах будуть закладені. Принаймні частково тепло- і водопостачальні підприємства отримають ці кошти хоча б на початку наступного року, – зазначила Оксана Продан.

Тим часом Миколаївська міська рада вже офіційно звернулась до Верховної Ради та Уряду України із закликом зберегти частку ПДФО для громад у 64%  і передбачити додаткову підтримку прифронтових територій.

Боргові ями у Рівному 

  • Якщо нічого не зміниться, то рівненський бюджет вже у наступному році отримає діру в понад 100 мільйонів гривень, – стверджує депутат Рівненської міської ради Святослав Клічук. – В цьому році ми віддали для «Рівнетеплоенерго» десь 112 мільйонів. Виконком вже підняв тарифи (офіційні перерахунки, де-факто для населення залишаються незмінними. – Ред.). Тобто різниця буде ще більша.

На його думку, варіантів розвитку подій існує два: або місто нічого не заплатить для «Рівнетеплоенерго» і в них будуть чергові проблеми з боргами, або доведеться забирати з інших видатків і перенаправляти на компенсацію різниці тарифів.

Про те, що бюджет Рівного не витримає такого навантаження, говорить і депутат Рівненської міської ради Володимир Валявка. 

  • Або центральні органи влади дотримуються своїх зобов’язань, або треба піднімати тарифи до економічно обґрунтованих, – каже депутат. – Так, існує ймовірність, що доведеться частину бюджетних коштів наступного року забирати з якихось видатків, щоб перекрити цю боргову яму.

До того ж у Рівному трохи інша ситуація в порівнянні з іншими містами, зауважує він, адже підприємство «Рівнетеплоенерго» – це приватна компанія, яка на сьогодні вже і так має борги перед «Нафтогазом» понад 1 мільярд гривень.

  • Але і держава боргує «Рівнетеплоенерго» близько 700 мільйонів. Не виключено, що підприємство може збанкрутувати. Тоді міська рада вимушена буде створювати нове комунальне підприємство для забезпечення міста теплом. А це дуже великі кошти, – припускає Володимир Валявка. 

На більш позитивне рішення ситуації налаштований голова бюджетної комісії Рівнеради Роман Яворський.

За його словами, ймовірність повернення пункту про додаткові 4% ПДФО для місцевих рад залишається високою і до березня місяця громади зможуть отримати кошти, що підуть на компенсацію тарифів.

Якщо ж не затвердять у держбюджеті цей пункт, то так – доведеться тепер з міського бюджету виділяти для теплопостачаючих підприємств додаткові кошти.

У можливе банкрутство «Рівнетеплоенерго» Роман Яворський «не дуже вірить».

________

«Рівненські гроші» зверталися з проханням висловити свою думку щодо ситуації з поверненням 4% ПДФО до рівненських народних депутатів Соломії Бобровської («Голос») та Олександра Ковальчука («Слуга народу»), однак відповіді не отримали. 

_______

Згідно з наданими ТОВ «Рівнетеплоенерго» цифрами, наразі загальний борг рівненських споживачів перед підприємством – 149 мільйонів 376 тисяч 128 гривні, з них від населення – 125 мільйонів 432 тисячі 538 гривень.

А 4 листопада на позачерговому засіданні виконавчого комітету Рівнеради затвердили нові – ще більші – тарифи на теплову енергію, її виробництво, транспортування і постачання.

Тариф для населення залишається незмінним, адже – як вже згадувалось – на час дії воєнного стану та ще шість місяців після його закінчення діє мораторій на підняття ціни. 

А от сума боргу за різницю між «діючим для населення» тарифом та реально ринковим, звісно, знову зросте. 

__________

Затверджені тарифи

Тарифи для ТОВ «Рівнетеплоенерго»:

  • для потреб населення – 3 575,83 грн/Гкал (без ПДВ);
  • для потреб інших споживачів – 6 017,38 грн/Гкал (без ПДВ);
  • для потреб релігійних організацій – 5 035,10 грн/Гкал (без ПДВ).

Тарифи для ТОВ «ЕСКО-РІВНЕ»:

  • для потреб населення тариф на теплову енергію – 3697,63 грн/Гкал (без ПДВ);
  • для потреб установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету, тариф на теплову енергію – 4986,24 грн/Гкал (без ПДВ);
  • для потреб інших споживачів – 4584,20 грн/Гкал (без ПДВ).

Тарифи для ПП «Рівнетеплосервіс»:

  • для установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету, тариф на теплову енергію – 5 160,30 грн/Гкал (без ПДВ);
  • для населення тариф на теплову енергію – 3 999,20 грн/Гкал (без ПДВ).

Тарифи для КП «Квасилівтеплосевіс»:

  • для потреб населення – 3312,42 грн/Гкал (без ПДВ);
  • для потреб бюджетних установ – 4467,88 грн/Гкал (без ПДВ);
  • для потреб інших споживачів, крім населення – 4335,05 грн/Гкал (без ПДВ).