До 20 тисяч гривень відшкодовують ветеранам за придбані для бізнесу товари 

Ось такими наліпками почали ознаковувати у Львові бізнес військових та їхніх рідних. Фото – Львівська міська рада (Роман Балук)

Спеціальна програма компенсовує вже витрачені підприємцями-ветеранами кошти. На майбутні придбання кошти не виплачуються.

Український ветеранський фонд компенсує витрати до 20 тисяч гривень на купівлю предметів та товарів для ведення власної справи. Про це йдеться в оголошенні Фонду

Право на компенсацію витрат мають ветерани та члени їхніх сімей, які є самозайнятими особами (фізичними особами — підприємцями першої, другої та третьої групи платників єдиного податку або особами, що здійснюють незалежну професійну діяльність).

Які документи потрібно буде подати: 

  • документ, що посвідчує особу громадянина України (копія паспорта особи, що подає заявку (всі сторінки) або копія ID-картки (з обох сторін) та копія витягу про реєстрацію місця проживання);
  • для ФОП — документ про набуття статусу підприємця (копія витягу з ЄДРПОУ або іншого інформаційного ресурсу, що містить актуальні дані про ФОП заявника на момент подання заявки);
  • для самозайнятих осіб — документ про взяття на облік самозайнятої особи;
  • документ, що підтверджує один зі статусів ветерана війни, особи, яка має особливі заслуги перед Батьківщиною, постраждалого учасника Революції Гідності, члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України (обов’язково). У випадку подання заявки членом сім’ї ветерана додаються документи, що підтверджують належність до члена сім’ї ветерана (такими документами можуть бути: свідоцтво про шлюб, копії свідоцтва про народження та документів, що підтверджують спільну реєстрацію з ветераном за однією адресою (копії паспортів заявника та ветерана або витягів про реєстрацію місця проживання тощо);
  • документ, що підтверджує взяття особи на облік внутрішньо переміщеної особи (за наявності);
  • документи, про понесення фактичних витрат, пов’язаних зі здійсненням підприємницької або незалежної професійної діяльності, які можуть бути компенсовані за рахунок Фонду.

Компенсації приходять лише на рахунки, відкриті для фізичних осіб-підприємців, а не на рахунки приватних осіб. 

ІНСТРУКЦІЯ З ПОДАЧІ ЗАЯВКИ

Якщо ваша заявка відповідає вимогам, після перевірки документів і схвалення заявки ви отримаєте фінансове відшкодування, за наявності коштів у бюджеті на ці виплати. 

Проєкт діятиме до завершення воєнного стану.

Півсотні рівненських військових отримали по 10 та 20 тисяч з бюджету

Суму одноразового виділених коштів з міського бюджету визначає Комісія Департаменту в кожному конкретному випадку. Фото – Департаменту соціальної та ветеранської політики Рівнеради

Трохи більше 1 мільйона гривень з бюджету виділила Комісія з питань надання одноразової матеріальної допомоги Захисникам та Захисницям України, місце проживання яких зареєстровано на території Рівненської міської територіальної громади або які перебувають на обліку як внутрішньо переміщені особи.

Військовослужбовців, які отримали поранення, контузії, каліцтва, травми, захворювання під час безпосередньої участі у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, можуть звернутися до Департаменту соціальної та ветеранської політики Рівнеради за отриманням одноразової матеріальної допомоги з міського бюджету.

Суму виділених коштів визначає Комісія департаменту в кожному конкретному випадку.

Зокрема, на останньому засіданні Комісії затвердили виплат на загальну суму 1 мільйон 142 тисячі 857 гривень (з врахуванням податку). Про це йдеться у повідомленні Департаменту соціальної та ветеранської політики Рівненської міської ради.

37 військовослужбовцям, які отримали поранення, контузію, каліцтво, травму отримали допомогу в розмірі 20 000 гривень.

14 військовослужбовцям, які захворіли, виділили по 10 тисяч гривень.

Для отримання матеріальної допомоги військовослужбовці або їх законні представники можуть подати до Управління у справах ветеранів Департаменту соціальної та ветеранської політики Рівненської міської ради заяву та копії таких документів:

  • паспорт (або ID – картку) та їх копії;
  • довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру фізичної особи платника податків та його копію;
  • документ, підтверджуючий факт реєстрації місця проживання на території Рівненської міської територіальної громади станом на дату звернення, та його копію;
  • документ з медичного закладу про отримані поранення, контузії, каліцтва, травми, захворювання під час безпосередньої участі у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України після введення в Україні воєнного стану 24 лютого 2022 року, та його копію;
  • документ, підтверджуючий факт участі у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України або довідка про обставини травми (поранення, контузії, каліцтва) або довідка  військово-лікарської комісії;
  • посвідчення учасника бойових дій або особи з інвалідністю внаслідок війни (за наявності);
  • документи, що підтверджують реєстрацію останнього місця проживання в місті Рівне або селищі Квасилів та фактичне проживання на території Рівненської міської територіальної громади (адресна картка, довідка ОСББ, акт тощо);
  • довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи в Рівненській міській територіальній громаді та її копію  (для ВПО);
  • інші документи, що підтверджують належність до осіб, які мають право на отримання матеріальної допомоги та їх копії;
  • реквізити розрахункового рахунку, відкритого в установі банку.

Допомога призначається лише для мешканців Рівненської міської територіальної громади, які зареєстровані в місті Рівне та селищі Квасилів.