Премії в 6 разів більші за оклад: зарплата керівництва СБУ на Рівненщині

У відповіді на наш запит Управління Служби безпеки України у Рівненській області відповіло, що премії керівництву виплачували щомісячно. Через низький посадовий оклад премія стала основною частиною зарплати.

Розповідаємо скільки заробило в грудні 2024 року керівництво УСБУ в Рівненській області.

Начальник Управління СБУ в Рівненській області – Андрій Тимченко (на фото). В грудні начальнику нарахували 101 тисячу 309 гривень зарплати. З нього вирахували військовий збір 1 тисячу 520 гривень, а податок на доходи компенсували, тому на руки він отримав 99 тисяч 790 гривень.

Топ-3 позиції із зарплати Андрія Тимченка:

  • премія – 63 тисячі 678 гривень;
  • надбавка за особливості проходження служби – 16 тисяч 51 гривня;
  • посадовий оклад – 5 тисяч 590 гривень.

Першому заступнику начальника Управління СБУ в Рівненській області Юрію Ільченку нарахували 94 тисячі 114 гривень заробітної плати. На руки він отримав 92 тисячі 702 гривні.

Премія в першого заступника в грудні – 57 тисяч 225 гривень. Надбавка за особливості проходження служби – 16 тисяч 420 гривень. Посадовий оклад – 9 тисяч 490 гривень.

Заступнику начальника Управління СБУ в Рівненській області Максиму Гаріфулліну нарахували 91 тисячу 443 гривні. На руки отримав 90 тисяч 71 гривню.

Премія за грудень – 55 тисяч 57 гривень. Надбавка за особливості проходження служби – 16 тисяч 410 гривень. Посадовий оклад – 9 тисяч 460 гривень.

Заступнику начальника Управління СБУ в Рівненській області Олександру Грантковському нарахували 89 тисячу 255 гривень. На руки отримав 87 тисяч 916 гривень.

Премія за грудень – 55 тисяч 57 гривень. Надбавка за особливості проходження служби – 15 тисяч 316 гривень. Посадовий оклад – 9 тисяч 460 гривень.

Детальніше можна подивитися заробітні плати керівництва УСБУ в Рівненській області на діаграмі (гортайте правою стрілкою).

Фотоколаж Влада Мартинчука на основі власного фото та фото зі стоп-кадру «Сфера ТВ»

Якщо вам сподобався матеріал, перерахуйте, будь ласка, 30 гривень на волонтерську монобанку чи на картку благодійного фонду, прив’язану до рахунку в «Приватбанку»: 5169 3305 3931 4184

«Четверта влада» та БФ «Скарбниця Надії» збирають гроші для ініціативи «Рівненський дрон», яка складає FPV-дрони для рівненських бійців на передовій.

У 2024-му завдяки нашим читачам ми зібрали кошти на 20 FPV-дронів для 38-ї бригади морської піхоти і 1 дрон для 104-ї ОБр територіальної оборони; закупили 10 приладів засобів радіоелектронної розвідки «ванільний цукорок» для аеророзвідників прикордонної служби; долучилися (50 тисяч) до збору на авто для 48-ї інженерної бригади ЗСУ.

Долучайтеся, будь ласка.

Рахунок: КБ «Приватбанк»
IBAN UA663052990000026006000707203
БФ «Скарбниця Надії»
ЄДРПОУ 37685693

Якщо підтримали ЗСУ і маєте змогу підтримати незалежне рівненське медіа – підтримайте «Четверту владу» 30-ма гривнями.

52 мільйони на житло: міські посадовці приховують імена отримувачів

Персональний склад комісії, яка займається компенсаціями за придбання житла, затвердив розпорядженням рівненський міський голова – № 1134-ОПД від 27 серпня 2025 року. Колаж Влада Мартинчука на основі фото з сайту Департаменту соціальної та ветеранської політики Рівнеради та Міністерства у справах ветеранів України

«Захисники та Захисниці України можуть отримати компенсацію на придбання житла». Такими заголовками періодично починаються повідомлення на офіційному сайті та у соцмережах Департаменту соціальної та ветеранської політики Рівненської міської ради. Бо ж в Україні ветерани, які отримали інвалідність внаслідок війни, та члени сімей загиблих захисників/захисниць законодавчо мають право претендувати на отримання коштів на придбання житла. Для цього потрібно зібрати ряд документів та обов’язково бути на місцевому «квартирному» обліку. 

Хто і в якій сумі отримає компенсацію у Рівному, вирішує спеціальна комісія, затверджена розпорядженням міського голови. Мова про мільйони з державного бюджету, перераховані на рахунки окремих отримувачів допомоги. Проте їхні імена рівненські посадовці називати відмовляються. 

Цифри 

Перші виплати «грошової компенсації за належні для отримання житлові приміщення» ветеранам почали призначати ще на початку 2016 року.

У 2024 році з державного бюджету надали 41 мільйон 864 тисяч 630 гривень субвенції для 17 осіб з інвалідністю внаслідок війни. Такі цифри озвучила керівниця Управління у справах ветеранів Департаменту соціальної та ветеранської політики Рівненської міської ради Ганна Дудник виданню «ProRivne». 

У липні 2025 року – вже 52 мільйона 307 тисяч 619 гривень для 22 осіб з інвалідністю внаслідок війни та 1 члена сім’ї загиблого Захисника чи Захисниці України, зазначила Ганна Дудник.

Де-юре кошти на придбання житла для захисників України надаються завдяки фінансуванню Європейського Союзу відповідно до Рамкової угоди між Україною та ЄС щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування для України в рамках інструменту Ukraine Facility.

Де-факто вони надходять у вигляді субвенції з держбюджету. 

Буквально нещодавно — 30 вересня — відбулась чергове засідання цієї комісії міськради. Як результат, 3 ветерани отримали компенсацію на загальну суму 9 мільйонів 74 тисячі 712 гривень

23 вересня на такій же комісії розглянули документи та ухвалили рішення про призначення грошової компенсації на придбання житла 4 ветеранам, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, на загальну суму 10 мільйонів 582 тисячі 252 гривні.

Хто ухвалює рішення 

У серпні 2025 року виконком Рівненської міської ради затвердив Положення про комісію щодо розгляду заяв окремих категорій громадян про призначення грошової компенсації за належні для отримання житлові приміщення.

Персональний склад комісії затвердили розпорядженням рівненського міського голови № 1134-ОПД  від 27 серпня цього року. Детальніше про склад комісії ми писали у цьому матеріалі.

Хто вже отримав компенсацію  

«Рівненські гроші» звернулись із запитом до Департаменту соціальної та ветеранської політики про перелік осіб (ПІБ) та їхній статус (з інвалідністю внаслідок війни чи член сім’ї загиблого Захисника/Захисниці України), які отримали грошову компенсацію на придбання житла у 2024 та 2025 роках.

У наданні цієї інформації нам відмовили. 

Департамент повідомив, що це інформація з обмеженим доступом, а саме – конфіденційна інформація про особу, згоду про поширення на яку особа не надавала з посиланням на статті 5, 14, 16 Закону України «Про захист персональних даних».

— Я вважаю, що в цьому випадку це необґрунтована відмова в наданні інформації, — зауважує аналітикиня, членкиня правління ГО «Рівненський центр “Соціальне партнерство”» Мирослава Примак і пояснює: — По-перше, діє презумпція відкритості інформації. По-друге, розпорядник під час відмови в наданні інформації має для цього чітко визначені підстави. По-третє, він має обґрунтувати свою позицію. Для цього виконати і описати у відповіді трискладовий тест. 

Частина 2 статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» передбачає, що обмеження доступу до інформації здійснюється відповідно до закону при дотриманні сукупності таких вимог:

1) виключно в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадського порядку з метою запобігання заворушенням чи кримінальним правопорушенням, для охорони здоров’я населення, для захисту репутації або прав інших людей, для запобігання розголошенню інформації, одержаної конфіденційно, або для підтримання авторитету і неупередженості правосуддя;

2) розголошення інформації може завдати істотної шкоди цим інтересам;

3) шкода від оприлюднення такої інформації переважає суспільний інтерес в її отриманні.

У відповіді на запит департамент вказав, що відмовляють через захист національних інтересів. Але в чому полягає істотність шкоди цим інтересам від розголошення інформації, чому шкода від оприлюднення такої інформації переважає право громадськості знати цю інформацію, у відмові не вказано. 

— За судовою практикою, відсутність висновку розпорядника інформації щодо наявності хоча б однієї з трьох складових «трискладового тесту» означає, що відмова у доступі до публічної інформації є необґрунтованою, — резюмує Мирослава Примак. — Важливо також, що закон прямо говорить: не може бути обмежено доступ до інформації про імена осіб, які отримали бюджетні кошти чи майно.

Відтак ми звернулися з обґрунтованою скаргою до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини з вимогою провести перевірку на предмет вчинення адміністративних правопорушень уповноваженими особами Департаменту соціальної та ветеранської політики Рівненської міської ради — у зв’язку з неповним наданням інформації на наш запит від 29 вересня 2025 року щодо імен осіб, які отримали виплату грошової компенсації за належні для отримання житлові приміщення.

___________________

«Рівненські гроші» також поцікавились у посадовців процедурою призначення та отримання такої компенсації. Зокрема, хто може претендувати на неї, які документи потрібно подати, як вона нараховується та як контролюється цільове використання цих коштів. 

Детально про це — у публікації-поясненні «Гроші з бюджету на придбання житла для ветеранів: хто, кому і за яких умов».