Поскаржитися на підприємця онлайн: податкова запустила сервіс «ТAX Control»

Через онлайн-сервіс споживач може повідомити, наприклад, про невидачу фіскального чека, торгівлю без ліцензії, відсутність терміналу для оплати карткою тощо. Скрин з головної сторінки ДПС

На сайті Державної податкової служби у тестовому режимі запрацював цифровий сервіс «ТAX Control». Через нього онлайн можна повідомити про порушення у сфері торгівлі, послуг чи громадського харчування.

Цифровий інструмент працює на вебпорталі ДПС: віджет (зелена кнопка) знаходиться «TAX Control» у правому верхньому куті сайту. 

Через сервіс можна повідомити про:

  • невидачу фіскального чека,
  • торгівлю без ліцензії чи з порушенням реалізації підакцизної продукції,
  • відмову прийняти картку,
  • роботу без державної реєстрації,
  • неоформлених працівників.

Податківці кажуть, що «TAX Control» буде доступний 24/7 та з будь-якого пристрою по всій Україні. 

Як подати повідомлення?

Заповнити всі обов’язкові поля:

  • тип порушення;
  • область та адресу місця, де виявлено порушення;
  • короткий опис ситуації (не менше 30 символів);
  • дані заявника: ПІБ, повна поштова адреса, телефон, email;
  • додатково можна прикріпити фото або інші докази (до 5 МБ).

Вся персональна інформація заявників захищена, запевняють у ДПС. 

Вона не передається третім особам і використовується виключно для розгляду повідомлення.

До 20 тисяч гривень відшкодовують ветеранам за придбані для бізнесу товари 

Ось такими наліпками почали ознаковувати у Львові бізнес військових та їхніх рідних. Фото – Львівська міська рада (Роман Балук)

Спеціальна програма компенсовує вже витрачені підприємцями-ветеранами кошти. На майбутні придбання кошти не виплачуються.

Український ветеранський фонд компенсує витрати до 20 тисяч гривень на купівлю предметів та товарів для ведення власної справи. Про це йдеться в оголошенні Фонду

Право на компенсацію витрат мають ветерани та члени їхніх сімей, які є самозайнятими особами (фізичними особами — підприємцями першої, другої та третьої групи платників єдиного податку або особами, що здійснюють незалежну професійну діяльність).

Які документи потрібно буде подати: 

  • документ, що посвідчує особу громадянина України (копія паспорта особи, що подає заявку (всі сторінки) або копія ID-картки (з обох сторін) та копія витягу про реєстрацію місця проживання);
  • для ФОП — документ про набуття статусу підприємця (копія витягу з ЄДРПОУ або іншого інформаційного ресурсу, що містить актуальні дані про ФОП заявника на момент подання заявки);
  • для самозайнятих осіб — документ про взяття на облік самозайнятої особи;
  • документ, що підтверджує один зі статусів ветерана війни, особи, яка має особливі заслуги перед Батьківщиною, постраждалого учасника Революції Гідності, члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України (обов’язково). У випадку подання заявки членом сім’ї ветерана додаються документи, що підтверджують належність до члена сім’ї ветерана (такими документами можуть бути: свідоцтво про шлюб, копії свідоцтва про народження та документів, що підтверджують спільну реєстрацію з ветераном за однією адресою (копії паспортів заявника та ветерана або витягів про реєстрацію місця проживання тощо);
  • документ, що підтверджує взяття особи на облік внутрішньо переміщеної особи (за наявності);
  • документи, про понесення фактичних витрат, пов’язаних зі здійсненням підприємницької або незалежної професійної діяльності, які можуть бути компенсовані за рахунок Фонду.

Компенсації приходять лише на рахунки, відкриті для фізичних осіб-підприємців, а не на рахунки приватних осіб. 

ІНСТРУКЦІЯ З ПОДАЧІ ЗАЯВКИ

Якщо ваша заявка відповідає вимогам, після перевірки документів і схвалення заявки ви отримаєте фінансове відшкодування, за наявності коштів у бюджеті на ці виплати. 

Проєкт діятиме до завершення воєнного стану.