«Північний обхід Рівного»: ще 400 мільйонів на автодорогу від села Хотин до «Рівнеазоту»

Будівництво автодороги у рамках «Північного обходу Рівного» у 2021 році. Фото – Dream.gov.ua

Відома в Україні компанія з будівництва доріг та мостів «Автострада» виграла черговий кількасот мільйонний тендер на реконструкцію ще однієї ділянки у рамках «Північного обходу Рівного». Відтак вартість так званої нової об’їзної цьогоріч перевалила за 800 мільйонів гривень. 

Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Рівненській області віддала ТОВ «Група компаній «Автостраді» ще 427 мільйонів гривень. 

Компанія у серпні виграла відповідний тендер на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення Т-18-32 /Н-22/ – Ходоси – Кустин – /Н-25/ на ділянці км 4+426 – км 8+426, що є частиною великого проєкту «Північний обхід міста Рівне».

Посадовці замовили будівництво нової дороги довжиною 6 кілометрів і реконструкцію 4 кілометрів траси Т-18-32. Ця дорога має покращити транспортне сполучення із південної, західної, центральної та східної України через автомобільну дорогу М-06, якою прямують до контрольно-пропускних пунктів Ягодин, Устилуг та Угринів на кордоні з Польщею. 

Період дії договору: з 27 серпня 2025 до 31 грудня 2026 року.

За даними Dream.gov.ua, загальний бюджет робіт по цій ділянці сягне 518 мільйонів 228 тисяч 353 гривні. 

______

Як пишуть Наші гроші, потенційні учасники торгів скаржились, що цього разу рівненські посадовці-автодорожники висунули занадто жорсткі вимоги до аналогічного досвіду виконавців. Треба було аби фірма підтвердила свій досвід по контрактам розміром з очікувану ціну нинішнього. І щоб ці контракти були укладені впродовж останніх 5 років та виконані на 100%.

Одна з фірм вказувала, що у неї є подібний контракт, але він був укладений раніше від 5 річного терміну. А той, що був укладений в строк – виконаний не повністю через відсутність фінансування з боку замовника (під час вторгнення багато довоєнних підрядів були заморожені). 

Замовник відмовив, пославшись на закон «Про публічні закупівлі» та Методичні Рекомендації щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану, які затверджені Наказом №26335 від 22 листопада 2024 року.

Фірма не пішла оскаржувати ці вимоги в АМКУ, відтак «Автострада» стала єдиним учасником торгів.

______

Отож, роботи вже ведуться на двох ділянках: будівництві нової дороги протяжністю 6 км до села Хотин та реконструкції 4-кілометрової ділянки автошляху від села Хотин до ПрАТ «Рівнеазот».

На будівництві нової дороги до села Хотин (6 км) «Автострада» має зробити:

  • влаштування бортового каменю на кільцевій розв’язці;
  • планування відкосів;
  • влаштування кам’яної бруківки на розв’язці;
  • облаштування систем дренажу та водовідведення;
  • монтаж системи освітлення;
  • влаштування шарів дорожнього одягу.

На ділянці реконструкції автошляху від Хотина до ПрАТ «Рівнеазот» (4 км) проводиться:

  • розробка ґрунту та улаштування насипу;
  • укладання геотекстилю;
  • встановлення бортового каменю;
  • облаштування систем дренажу й водовідведення;
  • влаштування шарів дорожнього одягу.

Так як мостобудівельники «Автостради» працюють на естакаді та шляхопроводі через залізницю, які знаходяться на Північній об’їзній Рівного, то тривають роботи з бетонування відкосів, ремонту деформаційних швів і підпірних стін із габіонів.

Будівництво автодороги у рамках «Північного обходу Рівного» у 2021 році. Фото – Dream.gov.ua

__________

ТОВ «Група компаній «Автострада» – один з найтоповіших підрядників Служби відновлення у різних областях України. 

Наприклад, з жовтня 2025 року розпочала капітальний ремонт Харківського шосе у Дарницькому районі столиці, вартістю 1,26 мільярда гривень. У Черкаській області робить дороги на 713 мільйонів гривень. 

Ще 1,18 мільярда гривень отримала на добудову Подільського мосту, що сполучає правий та лівий берег Києва.

Компанія належить відомому українському підприємцю, засновнику та CEO холдингу MS Capital Максиму Шкілю.  

_____

Як повідомив «Рівненським грошам» заступник начальника Служби відновлення та розвитку інфраструктури в області Дмитро Леонтіюк, у рамках «Північного обходу Рівного» наразі 4 ділянки автодоріг в роботі. Частина йде до завершення, частину обіцяють зробити в найближчі терміни.

На ще одну ділянку – фінальну – визначать підрядника, ймовірно, вже наступного року. 

«Північний обхід Рівного» продовжили будувати: ще майже 400 мільйонів

Відбудовують ділянку дороги від Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів (км 146+630) до автомобільної дороги державного значення Т-18-32 /Н-22/ — Ходоси – Кустин — /Н-25/ (км 8+426). Скрин з сюжету Суспільне.Рівне

22 кілометри автомобільної дороги в об’їзд обласного центру відбудовують у рамках так званого «Північного обходу Рівного», реалізацію якого почали ще до повномасштабного вторгнення. Цьогоріч роботи по будівництву нової дороги відновили. 

Уклала договір вартістю майже 394 мільйони гривень на будівництво цієї ділянки Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Рівненській області у серпні 2025 року.

Протяжність ділянки: автомобільна дорога від Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів (км 146+630) до автомобільної дороги державного значення Т-18-32 /Н-22/ – Ходоси – Кустин – /Н-25/ (км 8+426).

Підрядником стало товариство з обмеженою відповідальністю «Група компаній «Автострада».

Підрядник гарантує якість та можливість експлуатації асфальтного покриття на 10 років, бар’єрного огородження – 5 років, зовнішнього освітлення – 7 років.

Згідно з умовами тендеру, переможець має виконати роботи до 31 грудня 2026 року.

Одну смугу дороги вже зробили та відкрили для проїзду. Скрин з відео місцевого телеграм-каналу «Твоє Рівне»

Авторський нагляд по будівництву автомобільної дороги виконує ТОВ «Науково-виробнича фірма «Мостопроект» за 1 мільйон 98 тисяч 132 гривні.

Про масштаби будівництва Українському радіо. Рівне розповів заступник начальника Служби відновлення та розвитку інфраструктури в області Дмитро Леонтіюк:

  • Це один з найбільших інфраструктурних проєктів. Напевно, найбільший, який реалізується на Рівненщині за часів незалежності України. Він важливий не стільки для міста чи області, скільки для всього західного економічного регіону. Сьогодні немає транзитного безпечного маршруту, наприклад, із Луцька до Києва чи Житомира. Весь транспорт змушений їхати через Рівне. Це погіршує екологію, ускладнює логістику і створює небезпеку на дорогах. Північний обхід для бізнесу – це скорочення витрат і часу на перевезення. Для рівнян – менше навантаження на дороги в самому місті.

______

Як повідомляло у 2019 році Суспільне.Рівне, підприємство «Дорожньо-будівельний трест №2» з міста Гомель за 746 мільйонів гривень будувало об’їзну дорогу біля Рівного. Роботи над об’єктом були частиною програми «Великого будівництва».

Роботи мали завершити до кінця 2022 року.  Після початку повномасштабного вторгнення армії Росії на територію України програму «Велике будівництво» призупинили.

Фотографії будівництва Північного обходу Рівного за 22 травня 2021 року. Рівненська обласна державна адміністрація
Архівний план будівництва Північного обходу Рівного