Більше 8 тисяч оцінок: на що скаржаться підприємці Рівненщини органам влади

Платформа зворотного зв’язку для підприємців «Пульс» уже отримала 8,2 тисячі оцінок та понад 500 коментарів від верифікованих підприємців Рівненської області. «Рівненські гроші» перевірили, які найчастіше озвучують проблеми та на що є позитивні оцінки.

На дашборді платформи «Пульс» у Дії можна перевірити, які підприємства яких галузей скаржаться і на що саме, повідомляє Рівненська обласна державна адміністрація.

Наприклад, найбільше негативних відгуків про умови роботи в Україні надходить від бізнесу у оптовій та роздрібній торгівлі, надання послуг та переробної промисловості. 

Індекс задоволеності бізнесу в Рівненській області наразі становить 7,4 бала. Всього відгуків: 8 325.

Топ-5 категорій проблем бізнесу

  • Оподаткування. Податкове навантаження (окрім ЗЕД) – 27%
  • Громадянський порядок і безпека. Фактори зовнішнього середовища – 12.2%
  • Оподаткування. Діяльність контролюючих органів – 9.6%
  • Оподаткування. Ефективність і прозорість державних органів і процесів – 8.9%
  • Загальні відгуки. Без конкретики – 8.1%

Топ-5 позитивних тенденцій

  • Загальні відгуки. Без конкретики – 9.6%
  • Загальні відгуки. Ефективність і прозорість державних органів і процесів – 2.6%
  • Оподаткування. Податкове навантаження (окрім ЗЕД) – 0.7%
  • Загальні відгуки. Фактори зовнішнього середовища – 0.7%
  • Оподаткування. Ефективність і прозорість державних органів і процесів – 0.4%

Нагадаємо, на сайті Рівненської обласної державно адміністрації працює віджет платформи «Пульс», через який можна залишити відгук чи скаргу про свою роботу.

___________

Перший публічний аналітичний дашборд платформи «Пульс» нещодавно презентувало Міністерство економіки, довкілля та сільського господарства України. Він дає змогу бізнесу, аналітикам і органам влади в режимі реального часу бачити ключові проблеми та запити підприємців. Усі коментарі автоматично потрапляють до аналітики без модерації чи втручання.

Щоб звернення було коректно враховане в аналітиці та ефективно опрацьоване відповідальними органами, коментар має містити таку інформацію:

  • Проблематика — короткий і чіткий опис суті питання або бар’єру, з яким стикається бізнес.
  • Регіон — область або населений пункт, де виникла проблема.
  • Відповідальний орган — орган державної влади або місцевого самоврядування, у повноваженнях якого перебуває вирішення питання.
  • Галузь — сфера діяльності підприємства.
  • Посада — ваша роль у бізнесі (власник, керівник, ФОП, тощо).

«TAX Control»: вже сотня скарг на підприємців

19,5% скарг через TAX Control — про відмову у розрахунку банківською карткою. Фото ілюстративне

Податківці тиждень тому запустили новий цифровий сервіс «TAX Control» і вже мають скарги на невидачу фіскального чека,  відмову у розрахунку банківською карткою та неоформлених працівників. 

Про перші результати роботи інструменту скарг на порушення з боку підприємців повідомила в.о. голови Державної податкової служби України Леся Карнаух. 

З моменту старту надійшло вже майже 100 повідомлень про можливі порушення у сфері торгівлі, послуг чи громадського харчування.  

На що частіше скаржаться:

  • 45% — невидача фіскального чека, незастосування РРО/ПРРО;
  • 19,5% — відмова у розрахунку банківською карткою;
  • 35,5% — інші порушення,  у тому числі робота без реєстрації чи неоформлені працівники.
  • Цей сервіс не про тиск податкової. – запевняє головна податківиця України. – Для перевірки мають бути реальні підстави і це наша послідовна позиція. «TAX Control» – це про спільну відповідальність. 

Нагадуємо, віджет «ТAX Control» розміщено на вебпорталі ДПС у правому верхньому куті. 

Доступ до нього цілодобовий і з будь-якого пристрою.